Imorgon kan det vara försent

(null)

Tänk vad viktigt det är med en familj. Oavsett om det är blodsband eller inte. Vi har ett enda liv så att se till att göra det bästa och finaste utav det är våran skyldighet. Det är bara jag som lever mitt liv så endast jag som kan bestämma hur jag vill leva det. Vad det är som gör mig lycklig
Jag älskar på riktigt mitt liv, omän jag är helt slut på kvällarna så somnar jag lycklig. Och det är tack vare den väg jag valt att gå, tillsammans med min man och vårat liv vi skapat. 
Jag är även evigt tacksam för min pappa och mamma som uppfostrat mig till den jag är idag. Som gett mig den fina och trygga uppväxten och att man fick känna den där familjära kärleken och tryggheten när jag växte upp. Tack vare det är jag den jag är nu idag. 
Varje dag försöker jag göra mitt bästa som mamma och fru. För min familj är prio ett. Alltid. Allt annat kommer efter. 
Jag och vi lever nu. Låt oss göra det bästa av det. 
I morgon kan det vara försent. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤