livet livet livet

Jobb helg väntas. Känns fruktansvärt. Även om jag verkligen älskar mitt jobb och alla fantastiska vårdtagare så vill jag inte lämna hemmet en helg för att vara på arbetet. 
Kommit mer och mer till insikt vad jag vill göra med mitt liv och vilken bana jag vill gå sedan. Frågan är bara om man vågar att ta den risken? 
Skulle så gärna vilja vara hemma på heltid med våra barn, min man, djur och våra familjebarn som kommas bo under vårat tak i framtiden för att sedan jobba på mina villkor. Tänk vilken dröm 🫶

Igår skickade jag även in 3dje sista uppgiften för skolan. En redovisning och ett examensarbete kvar nu ’bara’. Känns skönt men ändå skrämmande att vara så nära ett examensarbete som är det största arbetet på hela utbildningen. Längtar så tills att vara färdig. Även om jag redan nu går i tankarna och kollar efter ny utbildning inför hösten för att bredda mina kunskaper till eventuellt annat jobb i framtiden. 

Livet livet livet. Inget är väl som det. 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤