om och om igen.

(null)

Ett riktigt vårväder idag hade vi. Jag och Inez spenderade över 2 timmar ute på förmiddagen och suppade in Cvitamin och bara andades in vårsolen som nästan stickte i kinderna. Tänk att vi snart är nära den där våren på riktigt. 

Vi har redan börjat odla tomater, gurka, paprika och chilli. Det växer som busen och jag kan verkligen se framför mig hur alla växter tar över våran ingladade altan detta år. 


(null)

(null)

Vi har även fått världens finaste inneboende hos oss under en tid. Inez älskar honom, verkligen Ä L S K A R ♥️ Älskade Rio ♥️ Tänk att djur gör något med oss människor så vi mår bättre i själen.

(null)

(null)

Veckorna springer fram i rasande fart. Vi jobbar om varandra, pluggar. Är i stallet. Barnen har träningar, gympa, körer, after school. Hänger med kompisar. 
Vi föräldrar finns där och skjutsar, hämtar, stöttar med läxor, packar i och ur väskor. Har möten. Tjatar, städar, rastar hundar, lagar mat. Andas. Sover och gör om allt det där igen och igen och igen. Jag längtar efter sommarlov. Andas från aktiviteter, väckarklockan. Inlämningar till skolan. Vakna upp och ha ett blankt papper framför sig. Inga måsten, ingen stress. Bara dricka sitt morgon kaffe och ta dagen precis som den kommer. Om ni visste vad jag längtar till det. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤