Snaaaart i mål

Snart äntligen är vi i mål!!! Rådjursvägen går framåt och det är SNART färdigt!! .. 
För tillfället så borrar dom in bergvärmen. Trappen är på plats och idag eller senast nästa vecka kommer nya ytterdörren på plats och nästa vecka börjar dom på utsidan med altanen/trädäcket. 
Vi måste även se till att försöka få poolen på plats. 
FÖRSTÅR NI?! OM NÅGRA VECKOR BOR VI PÅ RÅDJURSVÄGEN!!!
Det pirrar av bara tanken. Så idag ska jag och barnen börja packa ner lite smått som vi inte kommer behöva använda förens vi är HEMMA igen. 

(null)


Natt till igår vaknade jag av en kaskadspya i sängen. Lät som en kran sattes på bakom mig. Inez spydde ner sängen och på toaletten engång. Sedan har det inte varit något mera. 
Hon åt som vanligt igår och avföringen har inte varit något avvikande heller. Super konstigt, och ingen har inte heller blivit sjuk.  Får hoppas det bara var något tillfälligt så vi inte ligger allihopa i magsjuka inom kort. 

(null)

(null)

I söndags var vi till Kicki och hämtade sjuuuukt mycket fiskegrejer som Benjamin fick av Krister. 
Nu lääängtar vi även tills våren/sommaren med massa fisketurer i båten. 

(null)

Mina killar ♥️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤