helgen

Och så kom november! Inte redo alls för den månaden. Inte redo alls för vintern igentligen. Men barnen är överlyckliga över vintern som kom iallafall så kanske jag kan härda ut och faktiskt försöka förstå att det KAN vara mysigt med vintern som är på ingång. 
Pynta, julbaka och räkna ner till våren ska väl inte va så jobbigt. Förhoppningsvis slipper vi ishalka, regn, blåst och allt som kan höra november till. 
Huuuuh..
 
Inez har varit hemma snart en månad från förskolan och inget mer "ont i magen" eller "jag känner mig nog lite sjuk" en helt annan sinnesstämning här hemma och allt är så lugnt. Jag är sten säker på att vi tog rätt beslut gällande Inez. 
 
I lördags efter jobb så var det halloween disco hemma hos oss med la familia. Jag, Erik, Celine, Inez och Maja stod och dansa och hade eget litet disco och efteråt säger Inez "bästa haloween discot någonsin". 
På eftermiddagen så åkte vi till hembygdsgården där det var haloween innan Inez och Maja tog med sig Erik och gick bus eller godis. En förträffligt bra lördag med andra ord. 

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)


För 2 helger sedan gick vi även klart " ett hem att växa i " En utbildning på 4 dagar för de som är familjehem. Så tråkitg att utbildningen är över då det varit fantastiskt kul att träffa alla människor och de fantastiska konsulenterna. Även att komma iväg på hotellnatt med mitt stora hjärta. Den enda lediga egentiden tillsammans. Även fast det är i utbildningsform så har det varit fantastiskt kul.
Och barnen hemma har haft det superbra med mormor och morbror, tänk om vi inte hade haft er. Vem hade då roddat alla djuren och barnen? . Tacksamma för er!! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤