ett lugn infinner sig

Att stå och tätt tätt intill en häst och klappa den och andas in dess doft. Är tamejtusan bland det bästa som finns. Ett lugn infinner sig och för ett par sekunder finns de inga problem inom en. I stallet ser man fullt med hönor. Lyckliga barn, och ett par föräldrar som stormtrivs. 
Så vill jag ha det i framtiden. 
Jag undrar vart vi står om några år. Vad vi har åstadkommit tillsammans.
Jag hatar att vi infinner oss där vi är nu. Hata är ett starkt ord. Men det har vänt upp och ner på hela mig. Men jag vet att jag har världens finaste familj och vänner. Jag tackar gudarna för dom. Varje dag. 

Imorgon är det ny arbetsvecka. Ytterliggare 6 arbetspass. Känns som jag kan flytta in på jobbet ibland. Hua! Även om jag älskar jobbet känner jag mig alldeles för otillräcklig här hemma ibland. 
Längtar tills semestern. 

Men hoppas ni har haft en bra helg.

Natti.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤