myshelg

En helt underbar helg som lider emot sitt slut. Vi har varit på kalas hos Kicki, varit ute i timmar. Hälsat på morfar, varit i stallet och gosat med hästar hönor och kanin. Haft kvällsmys och härjat energin utav oss. Åkt en massa pulka. Och sovit förstås ;) 



Det kortet fick jag i fredags kväll när jag jobba. Hurgo?! 


I det 3dje huset bakom bor vi. Förstår ni vad nära vi har till pulkabacken och lekparken?! Skitbra!!! :) 








Lillrompa sover sen en stund efter att ha öst svetten hos morfar och AM ;) jösses! Men vad bra hon och Benjamin lekte där ikväll. Så kul när man ser att de växer tillsammans och faktiskt kan leka ibland utan att halvt slå ihjäl varann. Herregud vilken syskonkärlek!!! Bråkar era barn mycket?  Ibland skulle jag bara vilja slita utav mig håret här hemma eller gå och gömma mig ett par år.. 

Nu ska jag traska upp. Försöker blogga mer senare . Håll utkik! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤