usch vilken natt!

Nu har jag lagt mig tillbaka i sängen. Jag fryser som tusan så ska kurra ihop mig som en boll. Sovit dåligt inatt sen 3;20 nästan ingenting haft ont i magen så de känts som alla inälver har flyttat på sig och drömt jätte konstigt. 

Men jag måste skryta över barnen. Fy fan vad dom är duktiga på morgonen!! Inga problem att få upp dem. De går upp utan protester och gnäll. (9av10ggr) de klär på sig och visar inga negativa tendenser/känslor med att gå upp tidigt för att åka till dagis. Så himla duktiga är dom verkligen!! . Hoppas det håller i sig ;) 

Nu ska jag försöka slå igen ögonen och få ett par timmars sömn. 

Ha en fin dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤