ny härlig energi!!

Jösses vilken bra kväll!!! Nu är jag fylld med ny härlig energi.

Varit hos finaste Siss'h med Marie ikväll och blivit bjuden på supergod förrätt och mat samt efterätt. Myste framför en film och pratade om allt och ingenting och skrattade i massor. En riktigt mysig tjejkväll som vi måste göra om snart igen :) 

På förmiddagen idag åkte även älskling och Benjamin till mariebergsskogen. Benjamin har tjatat om det länge sedan vi var där med Lulliz och Emanuel i sommras. Och idag villr han endast dit med pappa. Det var mycket viktigt. Egentid med varandra är oxå väldigt viktigt.

Men imorgon packar vi in hela familjen för en tur till leoslekland. Båda barnen älskar att ösa och härja runt där. Får hoppas att det inte är så mycket folk bara. 

Har iallafall varit en toppen dag, mamma och c/o med gmormor kom idag och firade älskling igen. Han blir uppvaktad över öronen ;) 

Och ikväll när jag kommit hem körde vi på myskväll framför tvn. Älskar dig såååååå!! 

Men nu ska jag slå igen mina grönblå.
Hoppas ni haft en lika glädjefylld dag som jag. 

Kommentarer
Kommenterat av: Siss

Tack för en super kväll ❤️

Svar: ses snart igen pinglan <3
sara persson

2016-01-31 kl 12:41:25

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤