28 maj 1957

Idag är de bara ynka 3veckor kvar. Räknar dag för dag nu 💗💗 
Och igår räddade Lulliz mig, haft panik över salladerna och köttet osv. Men kocken som hon är så fixar hon skärningen av köttet osv på jobbet och sedan kommer hit till oss och hjälper oss/gör salladerna samtidigt som barna kan leka. Helt gulle och helt fantastisk! 
Sedan ska Sofie få göra sin berömda potatissallad. Vattnas i munnen bara jag tänker på de. 

För ett tag sen fick även älskling reeda på en rolig grej. 28 maj 1957 gifte sig hans farmor och farfar och nu 28 maj 2016 gifter vi oss. Jag tror på ödet. Å detta visar de ännu mer. Ska nu bli ännu finare att gifta sig det datumet när man vet att hans farmor och farfar gjort det. 

Lilltossa sover och grabbarna är ute. Sedan blir det matlagning och en tur till forshaga och hälsa på familjen Hagström.

Hoppas att ni alla får en toppen lördag.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤