tillbakablick

Jag älskar dessa återblickar man får på facebook vad man gjorde för 1,2,3,4,5,6 osv årsen. 

Detta var jag och älskling för 5 årsen, alltså 7 maj 2011. Då var vi i örebro och sov på hotell. 5 årsen redan. Tusan vad tiden går!!


Och detta är Benjamin 7 maj 2012 på vargåvägen 10C . Jösses vad många flyttar du varit med under
 dina 4 levnadsår. Känns så tryggt och skönt att vi slagit oss till ro nu. 


Och detta var 7 maj 2013. När vi hyrde huset uppe i deje. Ser att Fiona och Chewy även hade platsen vid bordet då under måltiderna ;)


Nu ska jag stänga ögonlocken och sova. Imorgon vankas det en delad tur. 

Natti

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤