Halvvägs.

(null)
Skillnad på magarna, vänster är Benjmin i  v. 19+6 och den högra bilden är fisliten nu i 19+6. 
Förhoppningsvis slipper jag trycka ut en unge denna gången på över 4kg 😅

(null)

Bra kämpat bulan, nu har vi nått halvvägs ❣️

Idag har vi haft en jättebra dag. 
Var till mamma en stund på förmiddagen innan vi hämtade Celines kompis Amanda. Sedan kom Lulliz och barnen och stannade i princip hela dagen på mat och barnen lekte medans vi satt och töla timmvis i köket. PERFEKT avslut på ledig dag. 

Nu laddar vi upp för jobb torsdag-lördag. 
Tagit på mig 2 extra pass i helgen. Känns bra att göra det när jag vet att jag kan gå hem med flaggan i topp om 48 dagar. 
Det känns FANTASTISKT NU! 
Var jobbigt innan jag bestämde mig men det ska nog bli fruktansvärt skönt. 

Å nu inatt sover fisan nere. Vaknade bokstavligen minst engång i timmen inatt och väntade på att hon skulle vakna, fast hon sov ända tills efter 5,30 uppe imorse. Gissa om min natt var lång?! 😅 Men hämtade ner en motvillig tjej när hon vaknat och vi somnade om till efter 8.30. Ljuuuuvligt. 

Så nu ska jag sova fruktansvärt skönt förhoppningsvis i 6 timmar innan klockan ringer. 

Natti.



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤