Cirkeln ska slutas

Inatt sov jag såååå skönt. Vaknade första gången klockan 4. Sen igen strax efter halv 9. Annars har jag varit vaken varannan timme de sista nätterna. usch. 

Så idag känner jag mig piggare än på länge 👏 
Så idag fick min skitiga bil bli både dammsugad och ordentligt städad invändigt. Behövdes kan jag lova 😅 

Senare i eftermiddag ska vi in till karlstad och handla lite och förhoppningsvis köpa en soffa.  Kommer aldrig i hela mitt liv ha en ljus soffa igen. Nu blir det åter till det mörka. 

Igår var älskling och jag på bio. Någon värdelös skräckfilm. Rätt okej i början men sedan ska ju allt balla ur så det är inte ens bra. Varför görs det sånna skräckfilmer idag? allt blir så fruktansvärt overkligt tillslut. Skräckfilmerna förr var såå mycket bättre

(null)

(null)

Tänk att vi snart är 3barnsföräldrar. 
Även förmodligen den sista graviditet jag går igenom. Så även om jag vill att det ska vara över får man njuta utav de sista timmarna/dagarna/veckorna. Den kanske sista bebisen i våran familj ska snart födas. Och cirkeln ska slutas ❣️💙

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤