en längtan

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I söndags var vi i karlstad och handlade mat och småplock på Ikea. Och köpte nya glasögon till Benjamin. Herreminskapare!! Det borde vara gratis med glasögon till barn. Flera flera tusen kronor. Och självklart är det viktigt att han får va med och bestämma själv vilka han ska ha eftersom han ska känna sig nöjd och bekväm i dem. På eftermiddagen när vi kom hem så bakade vi pepparkakor till Celines förstjusning, Benjamin höll sig i vardagsrummet och spelade. Han tyckte inte alls det var så kul som jag hade hoppats på. 😅 

Igår efter Benjamin slutat skolan drog vi till Karlstad igen. Dock utan Benjamin som följde med kompis hem, men vi fick med oss Tindra istället. Det handlades ytterliggare mat och en massa grejer till julgranen som kom upp igår å annat småplock. Jag lääängtar så tills julafton nu för att man sedan kan börja på en ny kula i januari. 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

Min fina familj ❣️ 

(null)

(null)

(null)

Älskade hund ❣️ 

Idag var vi hos mor på frukost när barnen lämnats på skola/dagis och så blev de kaffi hos pappamorfar innan barnen hämtades. Med hem kom det en varsin kompis till barnen så de somnade gott ikväll ❣️ 
Älskling och jag myste med varma mackor, vilket var en evighetsen. + att det var köttfärsås kvar sen igår så det hade vi på varma mackorna, supergott!! 

Imorgon är sista dagen med baby innan han drar på jobb igen i en vecka. Sedan har vi jul tillsammans, som jag längtar ❣️

(null)

brudarna ❣️



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤