En tredjedel avklarad

(null)

Nu har vi klarat utav en tredje del. 
Bara 2 tredjedelar kvar. 

Jag blir väldigt uppsvälld. (speciellt kvällstid, oftast då.) varit så i flera veckor nu. Även speciellt om jag ätit. Och om jag äter fort som jag gör på jobbet t.ex. 
Kaffet har jag slutat med. Dricker endast det hos pappa och farmor. Finns ingen som har sånt gott kaffe som dom 😅 Annars lockar det mig ingenting med kaffe. Kan tom må illa utav det. 

Jag har även gått upp flera kg redan. 6kg för att va exakt. Dock vägde jag alldeles för lite innan så nu är jag ju ’normalviktig’ Men känner mig ändå fläskig, ful och ovan i min egen kropp.  Brösten har även växt, och inte tala om arslet 😫 Kommer nog sluta som en flodhäst 😂 

Men hursom helst så börjar jag förstå att vi ska bli 3barns föräldrar. Helt sjukt, men sant. Börjar vänja mig med tanken och den börjar kännas bra. Äntligen och tillslut. 
Varit svårt och jobbigt att ta in, men äntligen. 
Detta kommer ju bli super bra!! 
Vilket jävla team vi är älskling, jag och barnen. 

(null)

Tänk att Celine, våran minsta kommer bli storasyster under sensommaren. 
Och Benjamin, älskade kloka unge. 
Mitt i allt detta ska du börja förskolan då med. 
Ska bli fantastiskt att kunna följa dig ett helt år ( och alla andra år med såklart) men att ha äran att få vara hemma ditt första år i skolan och hjälpa, stötta och finnas där på bästa sätt känns helt underbart ❤️ 

Idag har mormor fått nattat mina små.
Och imorgon ska vi upp tidigt för att åka till dagis och jobba fram till kl 16. Men sedan är vi lediga lördagen tillsammans innan mamman jobbar 4 dagar igen ❤️ 
Så imorgon är det vi som stämplar ut för fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤