ingenting är lättvindigt

(null)

(null)

Alltid mitt emellan ska hon vara 👆😂 

(null)

Igår var vi på cirkus. Det var minst lika uppskattat som förra året. Barnen skrattade så de skrek. Å älskling fick följa med denna gången med, även han tyckte det var toppen som aldrig varit på cirkus förut. 

Stor tummen upp för cirkus Rhodins! 

Det största av allt var nog att Celine fick rida häst. Det var det bästa av allt enligt henne själv 🙂 

(null)

(null)

Tidigt, tidigt imorse åkte älskling och jobbade. Tror han åkte redan 03,30!!!! 
Och jag hade klockan ställt på 07;20 då det kom gubbar och skulle installera fiber hos oss. Dock ska ju INGENTING gå lättvindigt, så imorgon kommer det en grävmaskin hit och får gräva upp i vägen då det troligtvis är fel på kabeln där (????). Hoppas innerligt att det är det så vi får in fibern imorgon så jag får beställa nytt abonnemang då telia är uppsagt, tack å lov 😅 

Jag och barnen åt iallafall kvällsmat ute innan vi gick ut på promenad med Lycka. Eller barnen stannade i lekparken. Hund ska de ha men de är mamma/pappa som sköter rastningarna 😅 

Tyvärr orkar varken vi eller Lycka med promenader i denna hettan. Blir bara snabba så hon får uträtta behoven. 
trodde aldrig jag skulle säga att jag längtar till hösten
Svalare kvällar och dagar med härliga promenader, skogspromenade å plocka kantareller, tända ljus på kvällen. Tända lite lampor i fönstren. Allt annat än denna värmeböljan skulle va bra. 

OCH vi var hos barnmorskan i måndags.
Sf måttet var 34,4. Och liten är fixerad och ligger långt långt ner i bäckenet. Inte konstigt den känns som om bebis ska komma ut 😅 Och jag har börjat fått härliga sammandragningar ibland också. YEEEY! 
Så idag bäddade jag iordning sängen, tvättat babynestet och bäddat den. På fredag ska brorsan med mig och barnen och handla så då ska jag handla det sista som ska va i förlossningsväskan. Sen är vi redo för att föda barn. Om typ 1 vecka. Innan har vi fullt upp och älskling jobbar. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤