Liten snart här

(null)

Helt sjukt att liten är beräknad om 41 dagar. 
Förhoppningsvis kommer bebis att komma tidigare, finns iallafall en liten plan med med barnmorskan. 

Jag har haft stora funderingar ifall allt sätts igång på natten och då jobbar kanske älskling, Leffa, OCH brorsan OCH pappa (!!!) Och tänk om inte gmormor är i deje ?! Å vem tar barnen då?! Och Lycka. Herregud! och mitt i allt står älskling på nattvila och ej får röra lastbilen och måste vänta på att chefen hämtar han någonstans gud vet vart. Haha. Men barnmorskan förstod och la upp en liten plan som förhoppningsvis kommer hjälpa mig lite grann 😂 

SNAAAAAART är bebis HÄR ❤️
- vi välkomnade v35 igår till å med ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤