Packar bebisväska

(null)

Packat bebiskläder i förlossningsväskan 😍 Nu ska det bara kompletteras med mina och älsklingskläder, samt mobilladdare, blöjor och lite smått å gott. Men det får bli längre fram och när det är dags 👏 
Imorgon är det endast 5 veckor till beräknad födelse. 
MEN går det enligt planen blir det tidigare 😃 
Vilket jag ber till gud för att det ska göra 😅 
Även lagt iordning kläderna på skötbordshyllan och fixat lite. Nu är det sängen kvar som ska fixas och lite smått 😍 

Barna leker med en kompis ute nu. Sedan blir det lunch och pooldopp kan jag tro. Iallafall om barna får bestämma 😅 

(null)

(null)

Celine har somnat 3 kvällar på raken i sin säng. Men inatt kom hon över till våran säng. Men hon är super duktig som somnar i sin säng, ett stort steg för en liten gumma som nästan alltid sovit hos oss ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤