babyshowe

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags 9/6 blev jag överraskad må ni tro!!! 
Mamma hade sagt åt mig/oss att komma vid 11.30 för hon skulle börja jobba kl 16. Men Vad fan tänkte jag. Dit hinner vi åka på eftermiddagen. Så jag drog igång med storstädning, tvättning och marinerade kött samt hundrastning. Mamma skrev och tjatade att vi var tvungna att komma. Irriterad blev jag för hon tjatade när jag höll på att städa. Men fick väl lov att åka dit så hon blev lugn. 

Väl där sitter/står Kicki, Becka, Annie, Marie, Tindra, Mamma, Gmormor och Siss’h och de hade gjort iordning babyshower. Det blev en massa fika så hade de köpt presenter 😢😢 Herregud vad jag skämdes efteråt när jag kom dit sur å grinig å de anordnat detta för mig. Världens underbaraste ❣️ 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤