Morgonmage

(null)
Morgonmage idag ❣️ 
Imorgon kliver vi in k v19 tror jag. Eller om det är på torsdag (?) Det sa’s två olika saker på UL sist. det var samma veckor som jg räknat med framflyttat en dag (?) Vet inte hur den bm tänkte. Nåväl. Det går frammåt iallafall. 
Och jag känner mig inte alls lika ’stor’ som jag gjort de andra 2 gångerna denna tid. Vi har ju snart gått halva tiden ändå så lite mer trodde jag väl ändå att de skulle synas. Kan ju hoppas på en ’liten’ graviditet å en mindre bebis än de andra gångerna 😅 

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. 
Var sjukskriven söndag-måndag eftersom jag opererade bort mina cellförändringar. 
Hoppas jag. Endast 50% chans att de är borta. Och det var gränsfall att jag ens fick göra det vaken då det borde gjorts på operation med tanke på vad mycket förändringar jag hade/har. 
Så han kunde inte ta så mycket som han igentligen ville. Så ska tillbaka i Maj för att se vad mycket som är kvar, risken finns att jag får göra det igen när bebis är ute. Och då på operation om jag förstod rätt (?) Eller så kanske han fick bort det han behövde. Återstår att se. 
Det var iallafall lättare än vad jag trodde. Både operationen och nu efteråt. Blött endel men tabletterna som jag fått utskrivet har nog gjort susen. 
Tacka vet jag älskling som var med som stöd. Även fast han satt mer eller mindre svimfärdig under hela tiden så var han med ❣️ 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤