Leediga dagar ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Åh. Vad jag älskar våra ledig helger tillsammans ❤️ Eller stora hjärtat kom ju inte hem förens lördag kväll. 
Men vi hade hela söndagen tillsammans. Då blev det gräsklippning/trimmning innan vi for till sjön på picknick i några timmar och barna badade fötterna i sjön. 
Sen innan kvällen åkte vi till mor och c/o där älskling och barnen badade (!!!!) 

Ibland får jag nypa mig själv i armen. Kan jag verkligen vara förstjänt av denna underbara familj som jag och älskling skapat?! 
Att JAG ligger där jag ligger just nu och har det jag har är pga oss!!! Helt galet igentligen vad mycket vi gått igenom för att komma dit vi är just nu idag ❣️ 

Idag var jag till barnmorskan. 
25+4 och magen (Sf måttet) mättes till 25cm. Alldeles perfekt. 
Och bebisens hjärtas slag var 144 slag i minuten ❤️ 

(null)

Min prins. 
Som på torsdag ska äta i matsalen för första gången 😱 Han är nog redo 1000 gånger om. 
Men är mamman??!! 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤