äntligen helg

Älskling drog på jobb redan tidigt på onsdags morgon. En hel dag tidigare. 
Så Benjamin har nästan saknat ihjäl sig efter sin pappa. 

Onsdagen var det skola och dagis. Och vi hade Jesper, Tindra å Majsan här hela eftermiddagen. Mysigt ❣️ 

På torsdagen var brorsan och jag iväg med Benjamin till ögondoktorn efter lunch. Hans syn har gjort en enorm förbättring igen. Så vi ska in å köpa nya glas. Yeey! Så glad att det går åt rätt håll ❣️ När vi kom hem så bjöd vi brorsan på hemmagjord pizza, för vad skulle vi  göra utan honom? Han hjälper till å ser till att vardagspusslet går ihop för oss ❣️❣️❣️

Fredag följde Hampus med Benjamin hem efter skolan. Jag å Celine lekte i omgångar på hennes rum, städade och så fixade vi käk innan Hampus åkte hem och det blev fredagsmys för oss. 

Idag har vi varit och firat Leffa som fyllde år i torsdags. Det bjöd på mat, och jag åt så magen stod åt alla håll å kanter. Hemmagjord potatisgrattäng, filé, sallad, pepparsås å massa annat gott. När vi kom hem sedan blev de kvällis å mys. 
OCH pappan i huset kom hem ❣️ 
Nu har han gått till Dammis så jag har krupit ner i sängen med barn och hund. Inte helt fel det heller 😅 

(null)

(null)

 
(null)

(null)

Benjamin gör läxa ❣️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤