7 åring

(null)
❣️ 

Jättarna är som små hundar 😅 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När jag och barnen var på leos på kalas i söndags ❣️ 

IGÅR!!!!! 

Igår!!!! fyllde våran lilla stora älskade son 7ÅR!!!!! Herrejävlar vad tiden går!!!! I höst går han i 1a klass!! Världens finaste kille som är fruktansvärt mån om de han tycker om, ett jävla humör, mycket jävlar anamma och viljan att lära sig nya saker. Du gör oss stolta varje dag vännen ❣️ 

Han fick en fin födelsedag med paket som han önskat sig. 
På eftermiddagen kom mamma å systrarna och Jesper på tårta å paket och idag kom pappa och A-M ❣️ 
Han är supernöjd ❣️
Och han sprätte ner halv 7 imorse redo för att cykla till skolan med den nya cykeln. 
Så igår övade vi på cykellåset. Han klarade det såklart galant. 
Jag blir så stolt över mig och Erik som uppfostrar våra barn till sånna starka individer som ni är.❣️ Ni är bäst, vi är bäst ❣️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har jag haft Celine hemma då det går magsjuka på dagis. 
Vi har varit ute och måttgott och varit till KD med Jeppe och köpt grönmatta att ha under poolen. 

Nu har även brorsan hoppat på påsklov och det ska bli strålande väder hela veckan ❣️

Förhoppningsvis kommer poolen upp i helgen och det ordnar sig med snickeriet. Förhoppningsvis. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤