irriterad

(null)

(null)

(null)

(null)

Mina stora ❣️ Ena stunden är ni världens bästa vänner och städar och dammsugar övervåningen, plockar iordning tillsammans på nedervåningen, leker och allt är frid och fröjd. Nästa stund skriks halsarna hesa. Huua 😩😩😫 Är det de som kallas syskonkärlek?? 

Idag har Inez fått sin 1 årsvaccination. Och äntligen! Både vikt å längd går rakt uppåt nu. Så det var en skarp OK stämpel i rompa denna gång. Nu ska vi inte dit förens om 6 månader. Då blir det ytterliggare vaccination. 😨 
Tur som är så har Inez aldrig blivit dålig utav sprutorna. (peppar peppar) 
 Nu väger tossa iallafall 8970g och är 75,2 cm lång ❣️Helt perfekt är du hjärtat mitt. 

Och idag skulle ju Erik kommit hem med valpen. Men han får jobba över tills imorgon och jag får hämta hem valpen imorgon eftermiddag efter skolan 😩😩 
Hatar när saker å ting inte blir som man förväntar sig. Och som barnen väntat på detta. Så kvällen kändes piss åt helvete. 
Det regnade så kunde inte va ute med Inez som vägrar typ va inne, barnen gallskrek och bråka, jag va irriterad å allmänt sur på situastioner å orättvisan här i livet. 
Hoppas man vaknar på ett bättre humör imorgon. Erik är hemma på morgonen iallafall. Kanske vi kan försöka rensa på utsidan 😅 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤