låånga dagar

Det är mycket som snurrar i skallen, mest hela tiden. 
Om allt och ingenting.
Vissa stunder låser man in sig å låter tårarna rinna fritt en stund innan man går ut ifrån toan igen och låtsas som ingenting.
Andra stunder så känns luften man andas en aning renare, lite lättare. 
Men därimellan är det nog bara en grådvala. 
Det är tungt. Så inåthelvete tungt. 

~~~~~~~~~~~~

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Längesedan jag skrev nu. Det är en sån tid nu.  Där man håller allt inom sig, skriver man eller pratar man så är det lätt att man bryter ihop stundtals. Man är stark när man måste. 

Idag har jag och barnen varit på leos i några timmar och lekt. Tror tamejtusan att Inez lekte mest 😅 Sen hon började gå kan hon lägga i en starkare växel som man inte ens trodde var möjligt. Men för Inez är allt möjligt må ni tro 😅😅 

Sen i eftermiddag tog jag,barnen och Lycka en regnig promenad/cykeltur till brorsan på kaffe. Inez håller på att få tänder (En har spruckit upp och den andra är pågång) Så hon gnällde å grinade mer eller mindre hela tiden. 🙄😐😐 Men när vi skulle gå hade Jeppe henne och hon vinkade hejdå till mig. Aldrig någonsin hänt förut då hon på riktigt hatar alla folk som inte är jag eller Erik 😅

Inez avslutade kvällen med att bada med Celine och tömma sina tarmar i badet med.... Ibland skulle man va en bläckfisk för att räcka till å med till allt å alla. Jag hoppas jag får sova gott ikväll å inatt.🙄 

Helgen som var så lekte Celine och Benjamin med kompis i fredags innan de åkte och kikade på hundvalpen. 

(null)

(null)

(null)


Och medans barnen och Erik kikade på valpen så åkte jag, Inez å brorsan till pappa och AM. Jag hatar verkligen å vara ’ensam’ hemma. 
På kvällen sen beställde jag å älskling hämtmat 🌺

Och igår var vi på kalas x2. var på fika hos familjen Hagström och firade ett försenat grattis till Theo. Efter det traskade jag och Inez på promenad till pappamorfar som fyller år på onsdag, efter kom resten av familjen med blomma och paket. 

När vi kom hem så åkte jag och Celine till gammelfarmor på kaffe å fika ❣️❣️

En dag där man försöker ta vara på så många man bara kan som ligger en varmt om hjärtat ❣️ 

(null)

(null)

❣️

(null)

(null)

( finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ) 

(null)

(null)

(null)

Försöker sysselsätta oss så mycket det bara går när vädret sviker oss, det pysslas, pusslas, målar, spelar, slappar, promenerar å cyklar, hälsar på folk, städar och dolar. 

Förstår inte att vi har haft sommar än. Känns som jag behöver ha en ny sommar, ny semester. Känner mig inte alls redo för att börja jobba. Jag vill inte. 

Och om 10 dagar börjar skola och dagis. Barnen längtar dit iallafall.. 

Föräldrarna med 😅

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤