sen sommarkväll

(null)

Häromdagen, i onsdags var jag med pappa och brorsan till kd, vet inte när jag umgicks med pappa å brorsan själva samtidigt sist.... När vi var små? 😅 Innan vi åkte hem så bjöd pappa på mat på sibylla ❣️ 

(null)

(null)

Jag har gjort mig världens finaste personliga almanacka. 😍 Tänk att det är mina 3 barn som pryder fram och baksidan. Att dom där är mina är svårt att förstå ibland ❣️ 

(null)

Idag när brorsan hängt i skolan så har jag å Celine varit till pappamorfar en sväng. Och efter skolan följde Benjamin med en kompis hem igen. 
Så Celine och jag fick besök utav Jeppe. 

Och ikväll tog vi oss en cykeltur och köpte mys och hade myskväll och sög ur sista energin ute. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskade sommarkväll. Barn som äter hallon, ett som springer halvnaken, en som har frågor och funderingar större än livet. 
Ja, om vi ändå kunde pausa livet här. ❣️ 

(null)

❣️ tjejerna 

(null)

Imorgon kommer han hem 👆👆 
mannen i mitt liv, pappan till mina barn och livets stöttepelare. Han är tamejtusan allt. 
Och inatt drömde jag att vi skulle flytta isär och hade gjort slut. Jag letade egen lägenhet. Och jag verkligen kände vad ont i hjärtat det gjorde. 
Så det var så skönt att vakna och inse att det bara var en dröm. 
För jag vill aldrig någonsin uppleva det. Aldrig. Allt är så galet bra med dig, med oss. Vi är bäst. 10 år ska bli en evighet ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤