Finaste Benjamin

(null)

(null)

❣️

Idag hoppade Celine på julledigt ända tills i mitten på januari. Härligt och välbehövligt då våran donna har fått ett vedervärdigt humör rent ut sagt. Usch! Säkert supertrött av detta mörker och all denna väntan på julafton. 

Idag har vi lekt med våra fina vänner Ida och barnen innan jag åkte på kvällsjobb. Och vi hann även med fika hos pappamorfarasvärfar på förmiddagen. 

Nu är jag bara ledig söndag fram tills julafton så när jag inte jobbar ska vi hinna med karlstad och göra klart det sista. Älskling åker in imorgon när jag slutat å köper sista julklappen till Benjamin och hämtar ut mat. 

Och på lördag efter jobbet ska jag in för sista gången. Sedan någon gång ska vi försöka julbaka lite godis och andas och städa och förbereda inför dagen julafton. 

Herregud vad jag älskar jul, vill ge barnen en fin julafton som de alltid bär med sig ❣️ Julen är ju ändå barnens tid ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤