pepparkakshus

(null)

(null)

(null)
 
I söndags efter att jag fått jobba över i 3 timmar (slutade 16 istället för 13) så var det bara hem och byta om och ta med sig Celine till ICA och köpa inför pepparkakshus bygge.

ÄNTLIGEN fixade jag det. Förra året blev det pannkaka av allt ihopa så det blev inget då. Men nuså!! 

Och efter bygget blev det mat och klä julgranen innan jag dök ner i en varm dusch tills varmvattnet tog slut.

Sedan var det dags för nattning. Hade glömt bort vad lite man hinner igentligen när man jobbar till 16. 

Tur det är 8 månader kvar innan jag eventuellt går upp på heltid igen. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤