egoistiskt

(null)

Min gumma. Fortfarande febervarm. Vägrar att ta febern så köpt hem en örontemp som kommer om några dagar. Hon har en fruktansvärt stark intigritet (vilket är bra!) men hon vägrar ta febern i rompan. 

(null)

Vi vilar iallafall upp oss när pappan är med brorsan i skolan ❣️ Har passat på att skura här hemma. Svarta golv är inte alls kul i detta väder. Förhoppningsvis blir det nytt golv i hallen om nån månad efter att de nya dörrarna är insatta. Om 3 veckor kommer dem. Kommer bli ett sånt lyft på huset . 😍

Imorgon skulle jag haft tid hos barnmorskan för prat om stelerisering. Jag har vart 100% säker sen innan förlossningen. Men Erik vill inte att jag gör det. ’man vet aldrig i framtiden’ Och nej det vet man faktiskt inte. Så får bita i det sura äpplet å proppa i mig hormoner istället. Får se hur kroppen svarar på det. 🙄  Och det skulle bara va själviskt och egoistiskt att göra något för mig själv. En sådan stor sak ska båda vara med på. Så vem vet, får Erik bestämma kanske det blir tillökning om 5-10 år igen 😅 
Tills döden skiljer oss åt. 
Föralltid ❣️

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤