sportlov

(null)

(null)

(null)

Och nu har vi gått på lov! Sportlov närmare bestämt. Skönt tycker jag att slippa ställa klockan och få sova tills barnen/barnet vaknar. Nu ska vi bara överleva och inte låta de två stora barnen ha ihjäl varann. 
Förstår inte att två syskon kan bråka så mycket, om absolut ingenting.
Minns inte att jag och Jesper bråkade så mycket 😱 
De kan inte ens borsta tänderna brevid varandra ibland innan de skriker, bråkar, kastar vatten på varann och håller på.
Ibland blir man bara så trött.

(null)

Men det var en stolt kille som jag hämtade upp igår efter skolan. 
- Han har gjort klart sin första mattebok. Stolt som tuppen. Vilket du ska va hjärtat. Så duktig som du är ❣️. 

(null)

(null)

Imorgon väntas det kalas hos Ann-marie och jag ska ta mig en ordentlig promenad och älskling ska träna. 
Jag har gått ner 2,5 kg på att inte dricka dricka och äta godis närsom å hursom. Endast 1/ggn i veckan. Yeeey! 
Nu längtar jag tills jag införskaffat mig riktiga löparskor och kan börja springa lite. När barna börjat skola/dagis ska jag börja träna lite smått med. 👏👏 

(null)

(null)

(null)

Å, här har vi minsann en som kommer gå i sin pappas fotspår vad gäller träning 💙 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤