egentid

(null)

Lycka har i 3 dagar varit super dålig i magen. Så i 3!!! nätter har jag gått upp och tagit ut henne. Idag är hon betydligt bättre. Precis som hon ska va, pigg, glad och lekfull. Och hon har fått lite hundmat som hon verkar fått behålla med. vi håller tummarna för en lugn natt!! 

Älskling är iväg på jobb efter att vi slitit som djur här hemma. Vi städade minsann VARENDA vrå här hemma och rensade på leksaker, målade lister och dörrkarmer, slängde skräp, tvättade å tjoade. Herregud vad skönt att det är gjort nu!! 

Nu väntar vi bara på den skriftliga värderingen.  Ska bli så sjukt spännande att se vad den landar på 😍 

Och nu är vi tillbaka i rutiner, skolan och dagis har dragit igång. Imorgon är Celine ledig så då ska vi vän mysa här hemma och pyssla och leka innan vi hämtar hem Bibbi på helg. 

Igår åkte jag med Celine helt själv till kören. Bara hon och jag. ❣️ Vad skönt vi båda tyckte att det var. Det var längesedan det bara var hon och jag. Skönt nu när Inez växer till sig lite så även jag får ensam tid med de större. ❣️ 

(null)

(null)

(null)

Nu säger vi godnatt ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤