mörkrädd

(null)

Han där 👆 Min man, bästavän, själsfrände och pappan till MINA 3 barn. Han fyllde 29 år i söndags. Nästa år blir det storkalas!!! 
Pappa och Ann-Marie kom på fika på förmiddagen med blommor, vinstlotter och godis, på eftermiddagen kom brorsan, mamma och c/o med paket och vi fikade. 

Till middag hade älskling fixat innanlår av älg och vi gjorde sås och potatis till det. Smaskens. 

Annars rullar dagarna på i raaasande tempo. Det är dagis och skola, kompisar med hem, det är träningar, gympa och kören, promenader med hund, aaktivera barn, helg mysas, träffa vänner och familj, försöka hinna med sig själv och andas. 

Idag tog jag en härlig promenad med Lycka och Inez. Kände mig alldeles hög på livet och oförskämt nöjd med att vara mammaledig. Tänk vilken tur jag har ❣️ Men snart ska älskling få njuta. Som jag unnar han det. ♥️ 

Och imorgon kommer han hem. Tack å lov. 
Har antagligen varit någon som gått runt huset inatt. Stora fotspår. Otrevligt och känner mig lite mörkrädd. Skulle nog sovit hos mor i källaren istället 😅 

(null)

(null)

(null)

(null)


Tjejerna däckade ju redan innan klockan 8 ocj Benjamin strax där efter. Ny duschade och fulla med kvällsmat i magen ❣️ 

Inez har börjat äta gröt 2-3 gånger om dagen. Som hon gillar det. Fortsätter hon att äta i detta tempo så skjuter kurvan upp snart.👏 
Inez tog vaccin i torsdags och vägde och mätte sig. Hon är en nöjd petit bebis som följer sin kurva perfekt. Och tack å lov blev hon inte dålig denna gången heller efter sprutan. Nu är det ingen mer förens hon är 1år. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag försöka sova och hoppas att det inte står någon å kikar i fönstret när jag går upp inatt. 
Fy farao vad otrevligt. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤