Familj ❣️

(null)

Jag tror aldrig jag varit med om en unge som är så FRUKTANSVÄRT glad varenda gång hon vaknar?! Varesig om klockan är 6 eller 8 så är hon sådär super glad å söt 😍 

(null)

Idag efter 2,5 timmes vila 🙈

Barnen la sig redan kvart i 7 idag. Och Inez somnade strax därefter. Skönt för nu sitter jag själv i soffan och älskling har nyss slutat. ÄNTLIGEN! Kommer dock inte se han så mycket i helgen då han ska jobba, ha utbildning på brandstionen å det ska slängas skräp osv. Vi skulle verkligen behöva flera timmar på vårat dygn. 😰😟 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår hade vi en fin dag hos familjen Ståhlklo. Det spelades kubb, krocket, åts glass och lektes.  

Tur var det för fick ett samtal som inte var så goda nyheter. Så nu är det en oviss och jobbig tid innan man vet något. Fuck. Posetiva tankar. Blir bara så ledsen. 

(null)

(null)

(null)

Morfar med sina 3 barnbarn 
Inez
Celine
Benjamin .

TÄNK! att våra barn varit sådär små! Helt sjukt 😍😍

(null)

Och nu är de sådär stora 👆👇

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar Celines hår när hon haft flätor 😍 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤