ljuvliga dagar

Det känns som luften är lättare att andas. 
Som om det finns hopp. 
Jag ber till gudarna för det. ❣️ 

(null)

(null)

(null)

Idag har det varit en fin dag, tack å lov ❣️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Innan kvällsmaten ikväll så åkte vi med mormor och Maja så barnen fick ta sig ett kvällsbad. Den ens är värre än den andra i vattnet. Jösses vilka blötdjur. 😅 Iallafall tjejerna. Benjamin är mer lugn av sig och har ett förstånd 😅 

Imorgon är det torsdag igen och jag förstår verkligen INTE vart dagarna tar vägen?! Känns som evighet på måndagen innan Erik kommer hem och vipps så är det torsdag igen.  

Dessa dagar han är hemma ska vi försöka göra klart så mycket som möjligt som bara släpar 😬 Och åka till dejeträ och få offert på staket runt poolen. Vi ska försöka ge oss på det bygget själv 💪💪
Och på lördag blev vi bjudna på födelsedags fika hos kusinvitamin. Så de blir väl en fullspikad helg igen kan jag tro 😅 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤