Samla mig lite.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det har plaskats och badats i stort set hela dagen. På förmiddagen tog jag och barnen med oss lätt picknick och drog till skivstjärn.

Efter lunch badades det i poolen och ikväll åkte vi till arnäs och plaskade med mormor, Majsan och Tindra. 

Imorgon ska det vara lika varmt om inte varmare. 
Jag älskar denna värmen. Om jag hade fått bada och njuta av den utam att behöva underhålla rastlösa barn där emellen som slår ihjäl varandra nästan 😬 Måtte denna bråkiga tid snart gå över för jag går in i väggen annars. Bokstavligen. 

Inez tog för några dagar sedan sina första steg. Och nu steppar hon på med bra många steg mot en när hon går. Lilla lilla stora gumman ❣️ Tänk att du snart är ett helt år. Att vi snart ska ha ett 1års kalas för dig är ju svårt att förstå. Du som nyss kom till världen ❣️ 

Och Celine som snart hoppar på sista året på dagis och fyller 5 år om 2 månader är ju också helt sjukt. Vart hr mina barn tagit vägen? 

Och Benjamin. Du börjar för bövulen första klass om 29 dagar. Du går i skolan på riktigt då. I lågstadiet. 

Jag tror jag måste samla mig lite. 🙈 

(null)

Lycka gumman ❣️🐶 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Våra finaste ❣️❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤