Alltid är det något

(null)

(null)

Vilken jävla väntan, vad mycket krångel, det varit på vägen. Svordommar och jag har varit alldeles gråtfärdig emellan åt. 
Ifrån ett stort hål, till en sarg till poolen som vi satte upp dagen innan det blev storm. Förankrat skiten med flera rullar silvertejp. Om jag var trött på silvertejp där må ni tro. Eller jag var trött på allt. Poolsargen blåste ner flera gånger om och Erik jobbade då såklart. 

Och tillslut få fylla poolen å se barnen bada, plaska och härja å lysa av glädje är en fantastisk känsla ❣️ Som jag väntat. 
Det har vart värt vartenda krångel på vägen, varenda jävla krona vi fått betala för att få poolen och vårt 160kvm däck runt poolen å huset. 

Men nu är pumpjävel trasig med så de ska skicka oss en ny. Alltid ska det vara något för oss 😅😅 

Men förhoppningsvis kommer pumpen snart och det blir en fin och varm sommar så vi får njuta av poolen ❣️



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤