Klätterapa

(null)

TITTA! Titt så fin hon är tjejen våran ❣️Igår sprang hon ett lopp på gympan och fick en medalj.  Det var en chokladmedalj så hon åt upp den 😅 Men så stolt hon var. Till hösten kör vi igen ❣️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår tog sig barnen och Erik första doppet i poolen. Celine var först i och flög i poolen mer eller mindre. Inga tveksamheter där inte. 

Det var en fin dag igår. Och det märks vad mycket solen gör med och för oss. ❣️ 
Idag lyser den med sin frånvaro dock. 
Inez sover och jag och Celine har ätit frukost. 

Idag ska vi till bibblan och låna nya böcker. Och älskling är på brandutbildningen. På hemvägen ska han nog köpa med fasadfärg hem så ska vi måla teglet vitt när vädret tillåter. Kommer bli ett jättemega lyft. Jag blir mer å mer kär i huset, trots att det är i ett villaområde. 

Jag har många bollar i luften med vad jag vill göra nu, MEN ensak i taget. Ibland har jag lite svårt för det så Erik får stoppa mig 😅 
Ska även fixa toaletten på övervåningen, golv å väggar sen Benjamins rum ska få nya tapeter å nytt golv. Han är välförstjänt av det. Sen ska vi ta rum för rum. Inez ska väl få ett rum tidsnog med. 😍 Frågan är om vi ska sätta upp en vägg till och få ett extra sovrum på nedervåningen eller om hon ska få ta extrarummet på övervåningen 🙄🤔. 

(null)

 Inez har iallafall blivit en riktig klätterapa. Upp å ner i sin fotölj å därifrån till soffan. Eller ifrån fotöljen till bordet till å med. Och klättrar upp i trappen om inte grinden är för. Känns som om det kommer bli en riktig klätterapa 😅🐒🐒

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤