Fulla dagar

(null)

(null)

❣️

(null)

Celine ❣️

(null)

(null)

(null)

Skulle beställa kort häromdagen och Bubbis kom upp. 😰 Blir aldrig lätt att se tillbaka på tiden med dig i familjen. Det är aldrig lätt att sakna. Fanns bara en som du. 💔 

(null)

❣️

(null)

(null)

(null)

I söndags var barnen och älskling med Clary till stallet. Gissa om barnen var nöjda? 😍😅 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Annars sista veckan har vi hängt hos gfarmor, hälsat på pappa, promenerat MASSOR. Snittar 9km när älskling är hemma, tagit min första löptur, (vilket har gett mig träningsvärken ifrån hell) städar å dolar hemma, lekparken med Celine, träningar, kören och gympa, kompisar efter skolan, å börjat måla påskbrev, herregud! det är fullt upp ibland, och ibland känns det som om tiden står still. 

( ser ni vad bra Celine skrivit glad på påskbrevet? 😍 ) 

Och på torsdag gör jag min första dag på jobbet 🖐 så sjuuuukt taggad 🙌🙌 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤