att inte räcka till

(null)

Att inte räcka till är en förbannat jobbig känsla. 
Har vart en riktig skit dag. Barnen har bråkat till å från tamejtusan hela dagen. Drog till och med in fredagsmyset och de fick gå och lägga sig istället. Gaaaah!!! 
De bråkade om allt verkligen, de till och med bråkade om vem som började bråka. 

Morgondagen kan bara bli bättre!! 

Inez har feber fortfarande, den ligger runt 38 grader. Men hyffsat pigg ändå och äter det gör hon. Gumman, hoppas du är fri från febern imorgon ❣️ 

Tur som är kommer största hjärtat hem imorgon så vi kan hjälpas åt. Vad vore livet utan honom?! Min kraft i vardagen ❣️ 

Efter en dag som denna förstår jag varför jag ej vill ha fler barn. 😅

Nu ska jag soova och hoppas på en låång och skön nattsömn 😴😴

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤