Häst

(null)

(null)

(null)

I fredags åkte jag och tjejerna till gammelfarmor, där fick hon paket av henne ❣️ Även pappa kom dit så det blev kaffi å fika. 

Tindra kom hem till oss efter skolan och när Inez vaknat åkte vi och köpte höst/vinterskor till henne. 
När vi kom hem hade ena kaninjäveln smitit. Hade jag kunnat gått in å bröte ihop så hade jag gjort det. På riktigt. Blev så trött å frustrerad på allt där å då. Fyfan. 
Och när jag var som mest stressad på kvällen för mam vart ute i 2 timmar å jagat kanin med barn å dom missat myset å det var ledsna miner så får jag ett gull sms av pappa. ⭐️
Jösses vilken kväll. Fytusan. 

(null)

Tur som va kom den tillbaka i lördags fm och är tillbaka inne nu. Vet inte hur tusan vi ska säkra så de ej rymmer. Dubbla nät å brädfodrat kanske med stenplattor i botten? 😅 Alternativt att vi säljer dom 😅 

Idag jobbade jag till 16 och sen raka vägen hem och byta om för att åka till stallet så Celine äntligen fick rida. Äntligen äntligen äntligen har vi hittat ponnys till Celine. 2 stycken. Idag prövade vi en ponny som heter Dockan.🐴🐴🐴 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så kul. Och så duktig hon var. Travade många många varv. Så imponerad över dig gumman. ❣️ 
Och även Benjamin hoppade upp. Så kul!! 
ÄNTLIGEN kommer vi kunna va i stallet å kunna rida. Som Celine längtat ❣️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Inez var mer vild än tam bland hästarna. Sprang till ponnyn å skulle ta den å gå med den. Satt på den. Sprang runt å fram å tillbaka. Nästa gång åker vi utan henne konstaterade vi 😅 Blir nog en hästtjej av henne med kan jag trooo 😅🐴🐴🐴 

Imorgon åker älskling å jobbar igen och när han kommer hem jobbar jag hela torsdagen endast ledig 3h på dagen. Sen har han jour i helgen och jag gör en heldag på söndag igen. Men ska bli skönt att få en hyffsad hel helg tillsammans iallafall❣️ 

(null)

(null)

(null)

Snart snart är min man klar med staketet runt altanen. Bara kortsidan kvar med en grind å staket. Sen är han KLAR ❣️ Å vi som skulle gjort det till våren. Herregud vad skönt. Då kan vi göra nått annat istället 😅 Då ska vi ha staket runt huset så vi kan släppa hundarna utan att de springer till grannarna eller vägen. 

Och att vi ska göra insynsskyddad vägg vid spabadet. 

Herregud. Vi har miljoner saker när man börjar fundera. Och då ska ni bara vet allt jag vill göra inne. 😬😬🙈 Tur jag nog börjar jobba heltid i juni/augusti. 😅😅 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤