mer timmar

(null)

(null)

Gung-gungeligung 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Veckan hinner knappt att börja så är den snart slut igen. Den går i raaasande fart!! Det är jobb för mig och älskling om vartannat, det är skola och träningar, kompisar som ska med efter skolan, det är pluggande och djur och barn. Vi har häslat på gammelfarmor på fika, vi har vilat när Inez slog på dundervila i 2,5 timme. 
Vi har promenerat och badat badkar, varit till karlstad och handlat och börjat tapetsera och fixa toan uppe. Det ska målas golv och köpas golv och kantliser. Ja listan kan göras låååång. 

Men i tisdags eftermiddag stannade jag upp med barnen och andades ut och cyklade till en lekpark där vi var i över en timme och bara andades och njöt utav lugnet och frisk luft. Vi cyklade dit och bara myste. Jösses vad jag kände mig rik på livet för en stund. 

Och när jag skickade kort till älskling så skrek han. Tänk om alla hadr haft oss som föräldrar ❣️ 
- Jaa, tänk vad fin världen hade varit då. 

För det är grymt att veta att det är barn som lever med föräldrar i missbruk, fattigdom, inte får växa upp som i en normal familj, inte få vara ute, va med sin familj, med kompisar, gå i skolan osv osv. 

Kan vi rädda ett barn från det så ska vi det. I framtiden. Det är vi överens om ❣️ 

(null)

(null)

(null)

❣️❣️

Idag har jag jobbad dubbeltur så bara hem en snabbis på dagen idag. Knappt sett barnen sen i förrgår. Igår efter jobbet å skola var det snabbt hem och hämta de stora barnen och till kd och handla. För att sedan hem och det var natten i stort set. 

Tur jag har ledig helg ❣️ 
m (null)

(null)

VI har ledig helg tillsammans. Minns knappt när det hände senast. 
Vi ska på kalas hos mamma som fyller år, greja och dola, passa Majsan, mysa och bara njuta av ledigheten tillsammans. Och kanske hinna med stallet och Celine ska till kompis imorgon och sedan dansa på söndag. 🤚 

Har jag sagt att jag behöver ha mer timmar på dygnet?? 

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤