en fin dag

(null)

3 år sedan ❣️ 

Tiden går så fort. Jag minns inte hur ni var för 3 år sedan. Skrämmande. Kommer jag att glömma bort om 3 år hur ni är nu också? 
Tack som fan att jag har bloggen att gå tillbaka till vad gäller text och bilder
Ett fint sätt att bevara livet på ⭐️ 

(null)

Så sjukt stolt över min man som fixat staketet helt på egen hand. Skruvat i varenda skruv helt själv. Jag måttade ut vart stolpen skulle va men resten har han fixat. Han som inte ens kunnat hammra förut. Jösses vad bra du är ❣️❣️ 

Nu funderar vi även på om vi ska sätta thuja längst hela vägen nedanför staketet/altanen och att den får växa upp. Blir set verkligen insynsskyddat. (grannarna ser å hör allt. Skönt om dom slipper se så fort man sitter där) 🙄 

OCH!!’Vi är överens om att försöka rätta till poolen som är påtok lite för mycket sned. Stört mig hela sommaren så jag blir toookig!!! Vore så skönt att bli 110% nöjd. Får se hur å om vi löser det. Vi har ett par månader på oss att fundera ut hur.. 

(null)

Tänk att nått som vi inte räknat med att få eller skaffa kunde bli så fint och bra?!?! fasiken vad du berikar vårt liv ❣️ 

(null)

Idag efter Inez vila så passade hon å jag på att handla för att sedan åka till gammelfarmor. Där va även pappamorfar. Så blev fika med dom och tiden gick plötsligt supersnabbt. 
Det blev lunchtid och sen dags att hämta hem barnen. 
Benjamin följde med kompis hem och Celine fick en kompis hit. 

På eftermiddan kom mamma, Majsan och brorsan hit på kaffe innan vi for på innebandy träning. 

Dagen har gått i ett men älskar det. 
Har varit en sån fin dag med alla jag tycker om. ❣️ 

Och imorgon kommer pappan i huset hem för 7 dagar!!! 👏👏 
(null)

Vi skaffade en perfekt storlek på hund. 😅🐶🐶

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤