Mycket i livet

Förra veckan fick jag världens bästa telefonsamtal från pappa. Luften blev då liite lättare att andas. Och livet lättare att leva ❣️

(null)

Lexie och gammelmorfar.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Odjur 🐶🐶

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

❣️❣️

(null)

(null)

(null)

Äntligen! Gissa om det är härligt?!??!??!

Livet rullar på. Så sjukt mycket bara. Barn,dagis,skola,kompisar,träningar,kören,dans, hundvalp som ska ut flera gånger på natten, Inez som ska ha en flaska på natten, upp tidigt, jobb 50%. Pluggar. Herregud. Och igår var jag helt gråtfärdig hela eftermiddagen/kvällen efter mötet. 
Hade sån ångest inför jobbet idag och jag har ingen aning om vad jag vill med någonting. Tacka tusan för de underbara vårdtagarna. ❣️ 
Tänkte dock gå tidigare idag från jobbet för att hinna till skolan  men det gick inte så missa skolan. Så istället för 2 inlämningar kommer jag ha 4st. 😬 Men även det ska nog gå bra. 
Alla inlämningar har gått så sjukt bra, och jag har fått världens finaste feedback och kommentarer tillbaka ifrån läraren. Det känns bra. Så får härda ut 10v till 😅 
Vad jag ska göra sen vet jag inte. Fixa svenskan och matten kanske? 😲😲

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag var det höstfest på dagis. Inez och Celine lekte och härjade lite överallt. Jättekul!! 
FÖRHOPPNINGSVIS kommer Inez börja på Celines dagis nästa år i augusti. Men då kommer Celine att börja 0an!! Men kan inte tänka mig att ha Inez någonannanstans. Så jag hoppas verkligen vi får henne där. 😬😬 
Så det känns tryggt att det är ett tag kvar då hinner Inez bekanta sig med både fröknarna och gården. 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤