jobbdag

(null)

Och nu var 13 timmars arbetspass gjorda. Herrejädrar vad skönt det var att komma ut å jobba. Jag hatälskar mitt jobb. Vill ha nytt jobb och utvecklas och växa i min ’yrkesroll’ samtidigt som jag vissa dagar trivs så sjukt bra på jobbet.  

(null)
 
Imorgon väntas helledig dag med familjen. Då ska vi slänga vinterblommor ( på tiden nu va? 😅 ) och fixa lite påskfint på utsidan istället samtidigt som vi ska försöka hinna med att fixa i köket. Ibland skulle man behöva flera timmar på sitt dygn för att hinna med allt. 
Celine har även dans på eftermiddagen. 💃💃 

Benjamin gör även sista dagarna i skolan innan han hoppar på påsklov. Ska bli skönt för honom och oss. Sedan är det inte många veckor kvar tills sommarlov ❣️ 


(null)

(null)

Fick kort på finaste barna förut när jag jobbade 🙏 Erik är ju sjukskriven fram tills 10/5 pga menisk operationen han gjorde. Gissa lyckan hos Pini att ha sin pappa hemma dygnet runt i stort set ❣️ 
Ni ser ju själva? 😅👆👆 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤