Tack som fan.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Våran lilla gräddbakelse ❣️ 
Var hos pappamorfar igår efter vi lämnat Celine på dagis och då bli man sådär superduper kladdig när man äter glass.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Våran vardag består mer eller mindre av att hälsa på pappamorfar å gammelfarmor varvat med mormor när vi ej jobbar om varann.  Däremellan hänger vi även vid affären, skogen, lekparken och är ute. Bakar inne, plockar, tvättar å donar. Å däremellan jobbas det också såklart. 

(null)

(null)

Finns inget finare än sovande barn ❣️

(null)

Ibland är det svårt att se allt det fina man igentligen har när man är mitt uppe i vardagen. Då är det mest kaos. Ena ungen vill de å andra det medans 3dje skriker, hundar i vägen å katter som vill ha mat. Osv osv. Men på kvällen när lugnet lagt sig så känner jag mig ändå så jävla nöjd. Så jävla glad. Så jävla kär i mitt eget liv. 

Tack som fan livet och allt det gett å ger mig.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤