Farmor min farmor

(null)

Underbara sol vad du var efterlängtad. 
Jag hoppas att vädret visar fel och att du stannar för resten av sommaren nu. För fy tusan vad jag och vi behöver dig. 

(null)

(null)

Imorse sa jag till Erik att jag tänkte ta med mig Celine under Inez vila till farmor om inte Celine är med någon kompis. 
Men det blev hon ju såklart och Erik hjälpte en kompis att flytt. Sen sätte han uppe golvlister och dörrfoder och jag storstäda Celines rum i alla vråer och lister och skrymslen. 
Och jag tänkte väl att farmor får vänta en dag till. Det brukar ju aldrig bli när man tänkt ändå. 
Men plötsligt ringer Clary å säger vi får komma plocka hallon hos farmor så vi for dit i eftermiddag.

Celine och jag först och sen kom resten av familjen.
Jösses vad vi saknat farmor. ♥️ 

Benjamin var tvungen att krama henne för han saknat henne så. Älskade pojk ♥️  Stort hjärta och han blir så skör i bland och tycker han om någon visar han det med hela sin kropp. Och hjärtat svämmade över på han så en kram va han tvungen att ge till farmor som vi inte sett på så länge pga denna jädra coronan. 

Och med oss hem fick vi hur mycket hallon som helst. 3 STORA lådor i frysen med hallon + en form i kylen som ska bli paj imorgon.  

Tack än en gång älskade farmor ♥️ 

(null)

När vi kom hem på eftermiddagen så klipptes det gräs, städade poolen, Inez och Benjamin letade insekter och Inez bada och jag vattnade och duschade växter. 

Ikväll har Erik köpt ett tält med liggunderlag och tjofräs till så till veckan blir det camping på gården. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤