trollstigen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I måndags började Erik att jobba, och han jobbar ända tills på fredag. 5 dagar roddar jag hem, djur, barn och allt som hör till 😅 

Så i måndags eftermiddah packade jag och mamma in barnen och åkte till trollstigen i forshaga och gick rundan. Vi avslutade med fika. Mysigt och barnen var nöjda ♥️ 

Igår slog regnet i backen till och från hela dagen. En riktig slappar dag. Celine var ute med kompisar ifrån förmiddag till kväll. Jag slumrade på soffan med Benjamin i andra soffändan medans Inez sov.

När Inez vaknade bakade Benjamin och Inez sverige kaka som vi bjudde Jeppe och mamma och Majsan på under eftermiddagen. De stannade ända till 19 tiden. Blev en härlig eftermiddag trots att regnet bara vräkte ner. 

(null)

(null)

Idag har det bakats kanelbullar som vi slängde in i frysen och chokladbullar bakade jag, Inez och Bibbi. Eller Inez smällde i sig 4 stycken under tiden vi satt vid bordet.. 😅😅🙈 Så de va nog godkända 🤚

(null)

(null)

(null)

(null)

I eftermiddag härjade vi och lekte i lekparken medans regnet höll sig undan.
Att springa och härja och leka med barnen så de skrattar tills de storknar är värt allt. 
Herregud vad jag älskar mina barn. Jag älskar att få er att skratta. Att se glädjen sippra genom kroppen när man springer och jagar er. Jag älskar att vara eran mamma. Tänk att just jag fick äran att vara eran mamma. 
Fan vad lyckligt lottad jag är ♥️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤