Pepparkaka

(null)

(null)

(null)

(null)

Hahah! Ser ni på riktigt vad BRUN Inez är?!?!?! Hon har fått Eriks pigment så det skjuter höjder. Benjamin ligger till och med i lä. Ändå blir han lätt brun. Men Inez. Hon behöver bara va i solen så är hon en pepparkaka. Å kritvit i håret. Kan tro att pöjker kommer jaga henne när hon blir äldre 😅

Vilken bra dag vi haft! Fastän Inez väckte mig kl 6 så har dagen gått i ett. 

Vi har varit ute i stort set hela dagen. Hur skönt som helst fastän det blåst. 

Vi har badat i omgångar, planterat blommor, tagit långpromenad när Inez skulle sova, tvättat i omgångar, Benjamin har spelat fotboll och under tiden vänta vi hos mammamormor eftersom man inte får vara inne på anläggningen längre förutom spelare och tränare.

Och på förmiddagen så åkte vi och lämna blommor och fika till Celines fröknar. Inte ett öga torrt. 

Gud vad jag kommer sakna dom. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att Inez kommer att få där på det dagiset. Jag hoppas hoppas hoppas det. (När hon väl ska börja dagis, vi vet ju inte när) 

Men som Sara fröken sa endag att hon har ju vart med och följt Celine sen innan hon kom. Så det är ju 6 år. Inte konstigt att det känns jobbigt att släppa då. ♥️

Imorgon hoppas jag på en minst lika fin och bra dag som denna. 

Jag och barnen ska baka rabarberpaj och fika med eftersom även Benjamin hoppar på sommarlov. Sen ska jag även försöka hinna med och pröva på att göra rabarberkräm. 
Äter inte vi så äter pappamorfar talade Jeppe om. Så det lär hamna hemma hos han och hos Jeppe isåfall 😅 

Och jag fick även nattgäst. Erik kom hem på övernattning ♥️ Så vi säger väl godnatt här och nu 🤚


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤