SOMMARLOV

I fredags hoppade grabben på sommarlov även han. Helt galet att ta in att det är SOMMARLOV. Ingen klocka ska ställs tills imorgon.
Ingen frukt att packa i väskan och inga kläder att lägga fram. Jösses vad skönt. 
Kommer nog ta en tid innan man vänjer sig, men sp skönt 🌞🌞

(null)

Världens finaste grabb ♥️

(null)

Igår var Erik och Benjamin iväg på Benjamins första fotbollsmatch. Tyvärr förlorade dem med 6-4 men vad glad Benjamin var ändå och han hade superkul.
Vilket såklart är det viktigaste ♥️ 

(null)

(null)

Linda va här och umgicks och badade häromdagen. 
Jag tyckte att jag brände mig för ett tag sen ;

(null)

Men kolla översta bilden. Hahahha. Linda brände sig nått så kopiöst. Vi måste nog köpa en paviljong så inte folket som kommer till oss åker på brännskador 😅 

Hade iallafall en sjukt bra dag i fredags. Vi fikade rabarberpaj och bada och töla i timmar. Barnen va nöjda å vi va nöjda 😇

På kvällen kom även Erik hem. Så han fick sig en extra dag hemma. Skönt för han, och barna. Speciellt i denna värmen 😅 

Idag har barnen lekt med kompisar från morgon till kväll och hela skaran har väl mer eller mindre bott i poolen medans jag har kört på med en delad tur idag. 

Så det har vart en hektisk och stressig dag idag. Mycket att göra på jobbet och hemma när man är hemma på några få timmar. 

Men imorgon hoppas vi på en fin dag igen. 
Solen ska skina och vi kanske får vän besök. 
Om inte annat så badar vi väl 😅 

(null)

(null)

Inez hängde även med sin tremänning Neoline igår eftermiddag. Ska bli kul att få följa deras relation med. Skiljer bara drygt 4 månader emellan dem 😍

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤