ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN är Benjamins rum klart!!! Ikväll sattes golvlisterna och det var precis så älskling hann att bli klar innan han fick åka iväg på larm igen. 

MEN NU!!! Nu är det bara ’mitt’ jobb kvar. Nu ska det inredas och upp med gardiner. Dammsugas å skuras. Och på onsdag ska jag  nog plocka med mig Benjamin till IKEA å handla lite. 

Det blev så jädra bra! mer än vad jag någonsin kunnat drömma om. Tänk att det är jag å Erik som gjort ALLT! Rivit tapeter, slitit ut golvet, och alla lister och dörrfoder, jag har spacklat å slipat. Sätt väv och tapetserat. Erik har lagt golv och satt listerna. JÄVLAR vilket bra team vi är han och jag. Jösse vad nöjd jag är ❣️

(null)

Så fort älskling är läkt så går vi vidare till nästa rum. Hela övervåningen ska få sig en makeover. Det behövs 😅 Iallafall golv, väggar och lister. 

Nu ger vi oss en klapp på axeln 🙏

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤